|
1 |
|
|
2 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / autori priloga Wolfgang Klafki...[et al.] ; urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Häusler |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Prijevod djela:Didaktische Theorien. - Bibliografske bilješke uz svaki prilog. - Ostali autori: Wolfgang Klafki, Wolfganag Schulz, Felix von Cube, Christine Möller, Rainer Winkel, Herwig Blankertz |
Ključne riječi: | obrazovanje * didaktika * planiranje nastave * kibernetika * informacija * teorija kurikuluma * komunikacija |
UDK: | 37.02(082) |
Signatura: | BF 37.02(082) DID U-1 |
Inventarni broj: | 4604 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za fonetiku, http://www.knjiznice.ffzg.hr/fonetika |
MFN: | 1192 |
|
3 |
|
ISBN: | 953-6101-05-X |
Naslov: | Didaktičke teorije / autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] ; urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Häusler |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1994 |
Materijalni opis: | 136 str. : graf. prikazi ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 12 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Ostali zastupljeni autori: Wolfgang Schulz, Felix von Cube, Christine Möller, Rainer Winkel, Herwig Blankertz. - Bibliografske bilješke uz svaki prilog |
Ključne riječi: | didaktika * teorija |
UDK: | 37.02(082) |
Inventarni broj: | 1581/04, 1582/04, 1583/04 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za povijest, http://www.knjiznice.ffzg.hr/povijest |
MFN: | 4471 |
|
4 |
|
ISBN: | 953-6101-06-8 |
Autor: | Tillmann, Klaus-Juergen |
Naslov: | Uvod u teorije škole |
Matična publikacija: | Teorije škole, str. 7-24 / urednik Klaus-Juergen Tillmann |
Impresum: | Zagreb : Educa, 1994 |
Napomena: | Str. 22-24: Bibliografija |
Sažetak: | <Predmet teorije škole>, <Koncept teorije škole za vrijeme Weimara>, <Koncept teorije škole nakon 1945. godine> |
Ključne riječi: | teorija škole * kurikulum * didaktika |
UDK: | 37.01:371:37.02 |
Signatura | PE 37.01 TEO z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 8612 |
|
5 |
|
ISBN: | 953-6839-19-9 |
Autor: | Blažič, Marjan |
Naslov: | Didaktika kao veza između pedagoške teorije i prakse |
Matična publikacija: | Odnos pedagogijske teorije i pedagoške prakse=Relationship of pedagogical theory and pedagogic pratice: zbornik radova=collection of scientific papers : Međunarodni znanstveni kolokvij=International scientific colloquium; Crikvenica, 18. i 19. travnja 2002., str. 132-138 / urednik: Vladimir Rosić |
Impresum: | Rijeka : Filozofski fakultet, Odsjek za pedagogiju, 2002 |
Napomena: | Str. 137: Bibliografija |
Sažetak: | Sažetak na engleskom i slovenskom jeziku |
Ključne riječi: | pedagogijska teorija * didaktika |
UDK: | 37.01/.02 |
Signatura | PE 37.01 ODN z |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka pedagogije |
MFN: | 339 |
|
6 |
|
|
7 |
|
ISBN: | 953-98463-2-6 |
Autor(i): | Jarvis, Peter |
Naslov: | Poučavanje : teorija i praksa / Peter Jarvis ; [prevela s engleskog: Gordana Tobisch] |
Impresum: | Zagreb : Andragoški centar , 2003 |
Materijalni opis: | 304 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Biblioteka Teorija i praksa poučavanja ; Knjiga 4 |
Napomena: | Prijevod djela: The Theory and Practise of Teaching. - Bibliografija nakon svakog poglavlja |
Ključne riječi: | podučavanje * učenje * pedagogija * didaktika * metode podučavanja * obrazovanje odraslih * obrazovanje na daljinu * iskustveno učenje * visoko obrazovanje |
Sažetak: | <Poučavanje, učenje - krajolik se mijenja>, <Poučavanje u svijetu koji se mijenja>, <Stilovi i metode poučavanja>, <Etika i obrazovanje>, <Radikalne i feminističke pedagogije>, <Didaktičnost: predavanja i predavanje kao metoda>, <Sokratovska metoda>, <Facilitacija i facilitatorov stil>, <Načela iskustvenog obrazovanja>, <Iskustvene metode poučavanja i učenja>, <Učenje zasnovano na praksi i učenje zasnovano na problemu>, <Mentorstvo: umijeće podučavanja i učenja>, <Zajednica učenja: model za poučavanje i učenje>, <Procjena u obrazovanju nakon formalnog školovanja>, <Procjena iskustvenog učenja u visokom obrazovanju>, <Obrazovanje na daljinu u društvu koje uči>, <Daljnji razvoj poučavanja> |
UDK: | 371.3:37:374.7:159.953:378 |
Signatura: | PE 371.3 JAR p |
Inventarni broj: | 17692, 17693 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 7687 |
|
8 |
|
|
9 |
|
|
10 |
|
|
11 |
|
Naslov: | Opća pedagogija / urednik S. Pataki ; uredili Edo Vajnaht, Ante Vukasović; autori: Dragutin Franković [...et al.] |
Izdanje: | 9. izd |
Impresum: | Zagreb : Pedagoško-književni zbor , 1964 |
Materijalni opis: | 290 str. ; 24 cm |
Jezik: | hrvatski |
Ključne riječi: | pedagogija, teorija * odgoj * obrazovanje * nastava * organizacija nastave * didaktika * razvoj djeteta * dječji razvoj * predškolski odgoj * obiteljski odgoj |
Sažetak: | <Predmet, zadaci i metode pedagogije>, <Cilj i zadaci odgoja>, <Organizacija odgoja i škole>, <Razvoj djeteta predškolske i školske dobi>, <Fizički odgoj>, <Didaktika>, <Moralni odgoj>, <Estetski odgoj>, <Nastavnik>, <Porodica i škola> |
UDK: | 37.01/.02+37.018.1+373.2+372 |
Signatura: | PE 37.01 PED |
Inventarni broj: | 7509, 10704 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 3642 |
|
12 |
|
ISBN: | 953-6134-27-6 |
Naslov: | Osnove suvremene pedagogije / uredništvo Antun Mijatović ...[et al.] |
Impresum: | Zagreb : Hrvatski pedagoško-kniževni zbor , 1999 |
Materijalni opis: | 655 str. ; 25 cm |
Jezik: | hrvatski |
Napomena: | Bibliografija uz tekst. - Str. 641-655: Pedagoški pojmovnik |
Ključne riječi: | pedagogija * teorija * povijest pedagogije * didaktika * školstvo * odgoj * obrazovanje * obrazovna tehnologija * cjeloživotno obrazovanje * obrazovni menadžment |
Sažetak: | <Ishodišta i odredišta suvremene pedagogije>, <Razvoj suvremenih pedagoških ideja>, <Razvoj pedagoške milsi u Hrvatskoj>, <Pedagogijska znanost i njezina određenja>, <Svrha i zadaće odgoja i obrazovanja>, <Temeljne zakonitosti odgoja i obrazovanja>, <Odgoj>, <Obrazovanje>, <Izobrazba>, <Razvojni smjer školskih teorija>, <Nastavni sadržaji i znanje>, <Sustav odgoja i obrazovanja>, <Osnovica socijalne pedagogije>, <Učenici s osobitim potrebama>, <Učitelj - temeljni nositelj sustava odgoja i obrazovanja>, <Cjeloživotno obrazovanje>, <Financiranje školstva>, <Didaktika i obrazovna tehnologija>, <Epifenomenologija odgoja i obrazovanja>, <Upravljanje i rukovođenje u obrazovanju>, <Praćenje, vrednovanje i prosudba učinkovitosti odgojno-obrazovnog rada>, <Futurološka pedagogija>, <Međunarodna polazišta razvoja odgoja i obrazovanja>, <Pedagoški pojmovnik> |
UDK: | 37.01/.035.3 |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.01 OSN |
Inventarni broj: | 16165, 16278, 16279, 16280, 16761 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 31 |
|
13 |
|
ISBN: | 3-503-01639-2 |
Autor: | Ader, Dorothea |
Naslov: | Didaktische Überlegungen zum Verständnis der Textsorte 'Witz' |
Matična publikacija: | Textsorten und literarische Gattungen : Dokumentation des Germanistentages in Hamburg vom 1. bis 4. April 1979 / hrsg. von Vorstand der Vereinigung der deutschen Hochschulgermanisten. - str. 695-708 |
Impresum: | Berlin : Erich Schmidt, 1983 |
Ključne riječi: | književna teorija * analiza teksta * analiza književnog djela * vrste književnih djela * didaktika |
UDK: | 82.0 |
Signatura | GE 82.0 Ee-262 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka germanistike |
MFN: | 4713 |
|
14 |
|
ISBN: | 3-503-01639-2 |
Autor: | Belke, Horst |
Naslov: | Didaktische Aspekte operativen Schreibens : Reportage bei Tretjakow und Wallraff |
Matična publikacija: | Textsorten und literarische Gattungen : Dokumentation des Germanistentages in Hamburg vom 1. bis 4. April 1979 / hrsg. von Vorstand der Vereinigung der deutschen Hochschulgermanisten. - str. 681-694 |
Impresum: | Berlin : Erich Schmidt, 1983 |
Ključne riječi: | književna teorija * analiza teksta * analiza književnog djela * vrste književnih djela * didaktika |
UDK: | 82.0 |
Signatura | GE 82.0 Ee-262 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka germanistike |
MFN: | 4712 |
|
15 |
|
ISBN: | 3-503-01639-2 |
Autor: | Hopster, Norbert |
Naslov: | Grundprobleme einer literaturdidaktischen Rezeptionstheorie |
Matična publikacija: | Textsorten und literarische Gattungen : Dokumentation des Germanistentages in Hamburg vom 1. bis 4. April 1979 / hrsg. von Vorstand der Vereinigung der deutschen Hochschulgermanisten. - str. 667-680 |
Impresum: | Berlin : Erich Schmidt, 1983 |
Ključne riječi: | književna teorija * didaktika * recepcija * analiza teksta * analiza književnog djela * vrste književnih djela |
UDK: | 82.0 |
Signatura | GE 82.0 Ee-262 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka germanistike |
MFN: | 4711 |
|
16 |
|
ISBN: | 3-503-01639-2 |
Autor: | Helmers, Hermann |
Naslov: | Gattungen und Genres unter didaktischen Aspekt |
Matična publikacija: | Textsorten und literarische Gattungen : Dokumentation des Germanistentages in Hamburg vom 1. bis 4. April 1979 / hrsg. von Vorstand der Vereinigung der deutschen Hochschulgermanisten. - str. 639-652 |
Impresum: | Berlin : Erich Schmidt, 1983 |
Ključne riječi: | književna teorija * analiza teksta * analiza književnog djela * vrste književnih djela * žanrovi * didaktika |
UDK: | 82.0 |
Signatura | GE 82.0 Ee-262 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka germanistike |
MFN: | 4709 |
|
17 |
|
ISBN: | 953-96391-1-5 |
Autor: | Brdar, Mario |
Naslov: | Leksička semantika i teorija prevođenja : slučaj lažnih i pravih prijatelja |
Matična publikacija: | Prevođenje - suvremena strujanja i tendencije : zbornik radova / urednice Jelena Mihaljević Djigunović, Neda Pintarić ; str. 337-342 |
Impresum: | Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku, 1995 |
Napomena: | Bibliografija : 11 jed. - Summary |
Ključne riječi: | teorija prevođenja * didaktika prevođenja * leksička semantika |
UDK: | 81'25 |
Signatura | BF PRE inv.br. 5484 B-968 |
Vrsta građe: | Članak |
Knjižnica: | Zbirka fonetike |
MFN: | 1848 |
|
18 |
|
Naslov: | Didaktičke teorije / urednici Herbert Gudjons, Rita Teske, Rainer Winkel ; prevela Maja Haeusler ; autori priloga Wolfgang Klafki... [et al.] |
Impresum: | Zagreb : Educa , 1992 |
Materijalni opis: | 127 str. : graf. prikazi, tabele ; 21 cm |
Jezik: | hrvatski |
Nakladnička cjelina: | Educa ; 5 |
Napomena: | Prijevod djela: Didaktische Theorien. - Bibliografija uz tekst |
Ključne riječi: | didaktika - teorija * obrazovanje * kritičko-konstruktivna didaktika * kritičko-komunikativna didaktika * berlinski model * hamburški model * kibernetičke metode * kurikulum * kurikularna didaktika * ciljno usmjereni pristup * zbornik radova |
Sažetak: | <Predgovor urednika>, <Didaktika kao teorija obrazovanja u okviru kritičko-konstruktivne odgojne znanosti>, <Didaktika kao teorija podučavanja>, <Didaktika kao kibernetičko-informacijska teorija>, <Didaktika kao teorija kurikuluma>, <Didaktika kao kritička teorija nastavne komunikacije>, <Zaključna rasprava> |
UDK: | 37.02:371.3+37.013/.011.33(082) |
Namjena : | PS-ispitna literatura |
Signatura: | PE 37.02 DID |
Inventarni broj: | 15105, 15107, 16771, 17344, 17345, 17727, 17728, 17729, 17730, 17731, 17732, 17733, 18428 |
Vrsta građe: | knjiga |
Knjižnica: | Knjižnica Odsjeka za pedagogiju, http://www.knjiznice.ffzg.hr/pedagogija |
MFN: | 994 |
|
|
1
|
Upit: UncontrolledTerms_swish=(didaktika - teorija ) |